• EN

  • icon

    UA

  • EN

  • icon

    UA

Оновлення асортименту для інтернет-магазинів

Інтернет-магазин. Маркетплейс

Актуалізація асортименту -

найбільш популярний продукт для e-commerce

Всі пропозиції в інтернет-магазині повинні бути актуальними, тобто наявність та ціна, тоді лід перетворюється у конверсію. Программа оновлення товарних позицій робить це в автоматичному режимі.

Принцип роботи програми з оновлення асортименту

Illustration

ПЕРЕВАГИ АВТОМАТИЗАЦІЇ

Актуальні ціни і наявність товарів

Покупцям важливо, щоб на сайті були актуальні ціни та наявність товарів. В залежності від потреби необхідно регулярно оновлюватим ці дані. Якщо товарних позицій більше 500 - тільки автоматизовано.

Оновлення пропозицій товарів 

Оновлення статусу кожної позиції відбувається шляхом її перевірки у джерела та формування відповідної інформації на власному сайті. Не всі системи управління сайтами (CMS) це можуть робити, тому ми розробляємо індівідуальне рішення для кожного інтернет-магазину

Джерело оновлення даних

● Сайт постачальника● База постачальника● Файл у будь-якому форматі (xls,csv,txt)● Вигрузка з 1С, БАС● Власний прайс-ліст● Будь-яке інше джерело

Економія часу та коштів

На оновлення кожної позиції вручну, менеджер витрачає 1-2 хвилини. У масштабах 1000+ наїменувань втрати часу колосальні, що означає потребу у окремому робітнику для цієї роботи. В автоматичному режимі процес оновлення всіх позицій відбувається за кілька хвилин.